تشک های خواب

انواع تشک های خواب

  • تشک های فنری

در سراسر جهان، تشک های فنری به عنوان یک پدیده در دنیای محصولات خواب به شمار می آیند. این تشکها به لحاظ راحتی یکی از پرطرفدارترین انواع تشک در دنیا می باشند.تشک های فنری با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز دنیا در انواع و مدلهای مختلف تولید می شوند، محصولاتی هستند که شما با آرام گرفتن بر آنها بعد از یک روز پرکار، خوابی شیرین را تجربه کرده و روز بعد را با انرژی تمام آغاز می نمایید. نحوه ساخت و بافت اسکلت فنری تشک های به گونه ای است که وزن بدن فرد را در کلیه سطوح تشک تقسیم می نماید. از این رو استفاده از تشک های فنری برای افراد سنگین وزن مناسب تر است.

  • مواد اولیه بکارگرفته شده در تشک های فنری پارچه، اسفنج، مفتول، موکت و نوار ژاکارد می باشد.

فنري با مفتول 2/2 ميليمتر
داراي قابليت ارتجاعي بالا
راحت و در عين حال بسيار با دوام
متضمن خوابي آرام به دليل ميزان سختي متوسط و عدم انتقال فشار متقابل از سطح تشك به ستون فقرات
رويه نقش دوزي با پارچه سه لايه آنتي باكتريال، الياف ضد حساسيت با خاصيت ارتجاعي و لايه مخصوص تسهيل‌كننده جريان هوا براي تنفس بهتر
مقاوم در برابر رطوبت و تعريق
ارتفاع 1±21 سانتيمتر

  • تشک های فنر منفصل (Pocket spring)

تشک های pocket spring به دلیل بهره گیری از فناوری استفاده شده از فنرهای منفصل(پاکتی) به جای فنرهای متصل به گونه ای طراحی شده اند که هر فنر به میزان فشار وارد شده ازطرف قسمت های مختلف بدن،شخص واکنش نشان داده وتغییر حالت می دهد،لذا این تشک ها بر اساس اندام و وزن هر فرد قالب وفرم مخصوص به فرد را گرفته و از این رو تشک های بسیارنرم وراحتی هستند. یکی دیگر از ویژگی این تشک ها در مقایسه با تشک های فنری این است که ارتعاش ناشی ازغلت زدن فرد به تمام تشک منتقل نمی شود.این مزیت به خصوص درتشک های دونفره موجب آرامش و خواب راحت فرد دیگر خواهد بود.باتشک های نرم وراحت pockat spring،شما خوابی بسیار راحت،شیرین و رویایی را تجربه خواهید کرد.

رويه مجزا از اسفنج حافظه‌دار Memory Foam 
متضمن راحتي بيشتر به دليل انطباق‌پذيري آن با شكل ستون فقرات و محافظت از فرم آن
رويه نقش‌دوزي با پارچه سه لايه آنتي باكتريال، الياف ضد حساسيت با خاصيت ارتجاعي
لايه مخصوص داراي قابليت تبادل جريان هوا براي تنفس بهتر
مقاوم در برابر رطوبت و تعريق
ارتفاع 1±28 سانتيمتر

  • تشک های اسفنجی

اگرچه در تمامی تشک ها از اسفنج به عنوان یکی از لایه های اصلی استفاده می شود و از این باب می توان به همه تشک ها صفت اسفنجی را نیز اطلاق نمود، اما مشخصه تشکهای اسفنجی استفاده از اسفنج در انواع و وزن مختلف ، به عنوان اصلی ترین بخش تشک می باشد. از آنجایی که این تشک ها فاقد هرگونه فنر است، از اینرو غلط زدن و هرگونه حرکتی روی این تشک به هیچ نحو موجب تکان خوردن و ارتعاش در سایر نقاط تشک نمی شود و این ویژگی به ویژه در تخت های دو نفره موجب می شود تا آرامش فرد در هنگام غلط زدن فرد دیگر برهم نخورد.

داراي اسكلت اسفنجي با دانسيته بالا جهت جلوگيري از عارضه‌هاي ستون فقرات
ارتفاع تشك 1±21 سانتيمتر